Clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate printr-un Contract și de a primi întreaga sumă achitată, în următoarele condiții:
Dacă se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice, conform prevederilor articolului 9 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști.
Restituirea sumei se va face printr-o metodă de plată stabilită de comun acord cu Clientul.
Clientul poate solicita retragerea din contract printr-o declarație clară, transmisă prin:
- Telefon
Este responsabilitatea Clientului să demonstreze că a efectuat această solicitare.
Returnarea produselor poate fi realizată prin orice serviciu de curierat ales de Client, costurile transportului de retur fiind suportate de acesta.
Produsul returnat nu trebuie neapărat să fie în ambalajul original.
Pentru a iniția procesul de returnare, înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul trebuie să informeze www.amosforever.ro și să furnizeze următoarele detalii:
- Produsele ce urmează a fi returnate;
- Adresa de ridicare pentru curier;
- Contul IBAN în care să se efectueze rambursarea (dacă plata nu a fost realizată online).
Cererea de retur va primi un răspuns în termen de 24 de ore lucrătoare din momentul primirii acesteia de către departamentul Relații Clienți.
Clientul are obligația de a returna produsele în cel mult 14 zile de la notificarea returului. În caz contrar, www.amosforever.ro poate considera solicitarea nulă și refuza returul.
Situații în care returnarea nu este acceptată
Clientul nu poate returna produsele și nu poate solicita despăgubiri în următoarele cazuri:
- Dacă solicită înlocuirea produsului cu unul diferit ca model sau specificații;
- Dacă notificarea returului este transmisă după expirarea celor 14 zile de la data livrării;
- Dacă produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele intacte și documentele aferente).
Dacă Clientul își exercită dreptul de retragere, www.amosforever.ro îi va rambursa toate sumele achitate, inclusiv costurile de livrare (dacă este cazul), în maximum 10 zile lucrătoare de la data notificării, cu condiția respectării tuturor obligațiilor prevăzute în acest document. Restituirea se va face exclusiv prin transfer bancar în contul IBAN indicat de Client. Nu se acceptă returnări în numerar sau ramburs.
În cazul înlocuirii produsului cu altul, aceasta se va face conform politicii standard de comandă. Dacă www.amosforever.ro nu dispune de un produs echivalent pentru schimb, va rambursa contravaloarea produsului returnat.